Om några minuter.....



Kommer det att se ut såhär hemma hos oss. Tyra ska badas. Och hennes min i badet ger mig rysningar och jag undrar vad det är hon funderar på när hon ser ut såhär? Jag tror att hon planerar en hämnd. Nu sitter hon och jollrar och är så nöjd här bredvid, men snart så......om några minuter så kommer jag få se den hämndlystna minen.

Annars så sitter jag och Tyra och diskuterar varför fyran kör två Robinson avsnitt nu mitt i veckan? Vi har massor med förslag på varför man väljer att göra såhär, vinnande förslag (kom från mig) är att man räknat fel och inte har plats för fler program! Vad ska de visa på lördagar nu som gör att Robinson petas, för inte hade man väl planerat att göra såhär, visa lördagsnöje mitt i veckan?

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Hihi tackar, kolla mailen! :D

2010-01-28 @ 22:11:30
URL: http://salkert.se
Postat av: Tanya Lantz

Heeeeeej Linda!



Gud va kul att du bloggar :) ett STORT grattis till lillsessan! Det var typ år och dar sen hahaha men du ser ju ut att må bra, klämt ut en unge på d hela oxå, har jag missat ngt eller??? hahaha



En fråga bara: varför ser d ut att ni stryper stackars flickebarnet med era gigantiska händer?!?

Tokläskigt ju puss

2010-01-28 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0