Vår innedag!

Usch va tråkigt vi haft det idag, blivit innestängda hela dagen, både jag och Tyra har saknat promenaden med vagnen. Sluta snöa nu, snälla. Jag har iallafall tagit tag i att sätta ihop de nya dokumentsamlarna och omsortera lite papper, Tyra har pratat med kaninen i babygymmet, och jag har lyckats läsa ut den boken jag började med innan hon föddes.....nu kan jag äntligen börja på någon av mina julklappsböcker. Oscar Waos korta förunderliga liv var faktiskt bra, men jag tror det är ett plus om man snackar spanska när man läser den, blir mycket roligare då....

Nu åker plogbilar runt runt så ÄNTLIGEN gör dem nått åt snön. Jag och tyrisen ska ju in till stan imorron och äta lunch med världens bästa Ann och sedan till mitt jobb och löneförhandla och våldsgästa fredagsfikat, jag börjar dessutom bli rätt bra på att hålla andan i hissarna i tunnelbanan.

Nä, nu ska ännu en kväll spenderas "ensam", M envisas med att jobba kvällar den här veckan, tråkigt! Men imorron är det fredag och vi kan mysa hela familjen igen. Ikväll får jag och Tyra ensam titta på Robinson och äta Tophat strutar. Hon är som galen i dem! Äter upp nästan alla som hennes pappa köpt, busunge!

Här har lugnat lagt sig eftersom Tyra somnat i babysittern.......



Kommentarer
Postat av: Natasha

hej hej, kul att du ska börja blogga.

Har också en blogg som jag uppdaterar när jag hittar tid =O)

//Natasha (från minbebis.com)

2010-01-28 @ 20:30:49
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0