Kvällsdopp

nu när det är jättevarmt så blir det inte mycket annat gjort på dagarna än att bada och vila ut på en filt i skuggan. Nu är det dessutom så pass varmt i vattnet att JAG kan bada, både i havet och sjö, helt otroligt! Vi tog ett kvällsdopp idag i en sjö, och det var dryga 26 grader, så jag låg i som en liten säl tills alla andra ville gå upp, jag hade kunnat ligga kvar och simma hela kvällen!

Men visst är det härligt med sommaren ändå, att man får så mycket tid till att umgås och träffa vänner. På vintern är ju dagen slut vid sex, nu på sommaren så pågår den till skymningen, även om folk jobbar så vill och kan dem ändå träffas och umgås en hel kväll. Sedan efter midsommar och det varma vädret slog till så har jag inte spenderat många minuter framför TVn och i soffan. Det är ju det som är det bästa med sommaren, att man är ute hela dagen och kvällen! Dessutom är det först efter nio som det blir någolunda humant inomhus och man kan plocka undan och fixa här hemma...


Tyra är ett vattendjur! Hon visar upp alla sina skills från babysimmet i sjön. Här kvällsbadar hon, mycket mycket populärt!


myser på filt i skuggan


Tyra har upptäckt att hon har en kompis här hemma!


Jag och mamma var på bio mitt under VM-final och rekordvärme. TUR att vi hade reserverat platser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0