Motivation

måste måste måste motvera mig mer till att springa. Ligger på ett "varannan dag" schema nu men skulle behöva öka lite. Jag var ju aptrött igår efter en sömnlös natt, men med hjälp av pepp från Markus så kom jag ut på en 5 km runda på kvällen. Nu är det dags för ett långpass idag. Mulet är det ute så det är en bra dag att springa på. I helgen är jag i Sundsvall så jag ska ta med mig skorna och åtminstone ge mig ut ett par ggr så jag springer iallafall.

Idag ska vi börja packa ihop oss inför en fullspäckad vecka och helg i Sundsvall, min lillasyster gifter sig på lördag, så det blir en spännande helg! Vi åker upp lite tidigare för att hinna avverka lite besök hos nära och kära när vi ändå är uppe. Så i eftermidag bär det av uppåt igen och ett par nätter hos min bror. Han och hans Anna har köpt hus så nu ska vi få chansen att få bos hos dem för första gången, Tyra ska få ta med sig sin Xylofon så hon kan spela för dem vid sextiden när hon vaknar på morgonen. Vi har faktiskt bokat in oss på hotell två nätter också för att lyxa till det lite, det är mysigt att bo på hotell och hotellfrukost är ett bra sätt at börja en bröllopsdag tycker vi :)

Nä, nu ska löpartightsen på så jag inte hinner komma på nån ursäkt till att inte ge mig ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0