Idag!

Idag har jag börjat inse att det fakiskt är SOMMAR. Herregud, finns det nått bättre än svensk sommar? Nu har det varit varmt ganska länge och jag har precis räknat ut att jag haft klänning, shorts och kjol varje dag i flera veckor, det är alltså min definition på sommar. Nu sitter jag och dricker kaffe och tittar ut på en helt klarblå himmel och en termometer som visar 16 grader i den svala morgonskuggan. Bäddar för en bra dag. Jag packar med mig min lilla solstråle och lägger oss på en filt i skuggan vid badsjön idag, och där kommer vi förbli liggandes. Förhoppningsvis kommer det lite sällskap förbi också till oss. Återkommer med bilder.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0