Alla goda ting är tre......



Idag har Tyras polare varit på besök hos oss, oj va trevligt vi hade! Bebisarna fick sprattla av sig och mammorna fick snacka av sig. Tänk vad timmar går fort ibland! Jag som trodde att mammaledighetslivet skulle bli tråkigt, men hittills har jag nog inte haft tråkigt en enda dag. Dagarna fylls med trevliga mammafikor och möten och förberedelser för huset. Dessutom ser jag framemot sommaren, bara ta med sig en filt och barnvagnen ner till stranden och sola! Vi har ju både hav och sjö med några minuters promenadavstånd, och den här sommaren ska jag passa på och njuta av "ledigheten" och vara ute i solen massor!

Notera gärna att Tyra är den av dessa bebisar som sprattlar på varenda kort. Ungen är inte still en sekund. Samma sak på natten kan jag tyvärr meddela.....därför är det skönt att hon sover i egen säng större delen av natten, bara ibland vill hon över och "mysa" innan hon vaknar på morgonen. Våran egen lilla Therese Alshammar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0