hörredu!

Hörru du elaka dumma tand. Lämna min dotter ifred, hon gillar dig ju UPPENBARLIGEN INTE. Stackars lillfisen är ledsen när det kliar eller vad det nu gör när tänder kommer. Hoppas att det inte pågår i många dagar, inte roligt när hon blir ledsen och får svårt att sova. Febern som hon hade igår gav med sig under natten och hon har varit feberfri idag. Valde dock att inte gå till föräldragruppen på BVC ifall det var nått virus och inte tänderna. Man vet ju liksom inte, hon är lite svår att kommunicera med. Men det blev iallafall en stärkande promenad i det fina milda vädret idag!


skönt att få bita av sig i den knottriga bitringen!




Den bekymrade rynkan i pannan har hängt med hela dan, tyvärr


Kommentarer
Postat av: Kia

Rynkan i pannan känner jag igen. Här hemma gnags det ordentligt på allt hon får in i munnen, jag gissar att det är tänder på gång och jag lider med henne. Hoppas att tanden som spökar snart spricker igenom på din lilla tös.

Ta hand om dig!

2010-03-29 @ 23:12:41
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0