Idag...

har vi varit på stan hela dan, det var sådär tyckte Tyra. Särskilt Åhléns City var tråkigt idag tyckte hon. Vi hann även förbi mitt jobb med "viktiga papper", om det är nått som är viktigt på mitt jobb så är det just papper. Idag hade jag viktiga papper. Det var mer ok att vara på mitt jobb än på Åhléns tyckte Tyra, såpass att hon passade på att kräkas lite på mina arbetskompisar. En lyckad dag för Tyra med andra ord, hon är som en hund som märker sitt revir, fast med kräks.

Skulle jag mot all förmodan ha tappat bort henne idag så hade det varit lugnt. Nån snäll tant hade bara tagit hand om henne och satt henne på rätt buss, för det är ganska solklart varifrån den ungen kommer.


Kommentarer
Postat av: Natasha

hehe, söt tröja ;)

2010-03-19 @ 17:35:47
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0