Vackert väder!

När det är vackert väder så ska man vara ute tycker jag. Jag är ingen innemänniska, och jag märker på Tyra att även hon trivs bäst att vara ute och bli lite kall på näsan! Efter våran långprommis med våra kompisar så bestämde både Tyra och jag att det var skönt ute, så hon övertalade mig till att få över vagnen till altan. Oj va kul vi hade, satt och snackade och lyssnade på alla snödroppar. Tänk vad kul sen när man även kan höra lite fåglar!



Nu ligger skrotungen ute i vagnen och sover. Hönsmamma som jag är så har hon bylsats på med exra tossor, tjocktröja och extra byxor. Dessutom dubbla mössor och extra vantar. Plus overallen och att hon ligger i en åkpåse av dun och fleecefoder. Men hellre att hon vaknar av att hon är för varm än tvärtom. Fast hon verkar sova skönt, så det är nog inga problem. Längtar så efter att våren ska ta fart på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sötnos hon é!

2010-03-12 @ 23:25:07
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0