idag är jag bitter

jag har rensat buskar typ halva dan idag. Fattar inte hur det blrv så. VARJE gång blir det JAG som får rensa buskarna från ogräs, aldrig Markus, på nått mystiskt sätt så smiter han undan det. Men en sak är jag säker på, det blir INGA BUSKAR på den nya tomten. Så är det med det.

Vi har varit homestyling töntar idag och köpt nya handdukar och matta och sånnt till badrummet. Som att det ska sälja lägenheten till ett högre pris på söndag. Men man vet aldrig, man kan aldrig vara för säker. Dessutom vill man ju ha nya fina handdukar till nya huset.

här kommer lite bilder iallafall som mäklaren tog. Ni ska veta att vi plockat som tokar inför fotografering, och ännu mer blir det ju till visningen. Finns inget som tyder på att det bor en 5 månaders bebis här iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0