Sömntuta...

Nu börjar jag fundera lite. Jag tog en långpromenad med Tyra nu i drygt 2 timmar och hon har sovit som en stock hela vägen, om jag istället hade varit hemma hade jag då också kunnat sova. Eller hade hon då bara sovit en halvtimme? Det känns lite som man missade den möjligheten när jag var ute. Tänkte lägga mig i en grässlänt och slumra lite men jag antar att det inte hade sett så snyggt ut. Nu är det chansen förbi och jag ser snart fram emot en livlig vakenperiod.

Ja som sagt, jag slets från datorn med ett galskrik från hallen. Någon var väldigt sur över att hennes beställning på 180ml ljummen mjölkersättning inte var klar och serverad.

Linda brukar ju ibland skriva vad Tyra har på sig och vem hon har fått det ifrån. Idag är Tyra klädd i blåa och hittills rena kläder...



Redo för en promenad till centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0