hej ifrån oss



och så var det torsdag sägs det, på riktigt? Och vart tog de andra dagarna i veckan vägen kan man ju undra? Vi har börjat torsdagen med min och Tyras favoritkille Lukas. Tyra som är på ett osedvanligt bra humör (sägs ju att efter regn kommer solsken, eller att efter utvecklingsfaser kommer ett relativt lugn, tror vi är där) bjöd på lite kärleksgos till en alltid lika slagtålig Lukas. Vi träffas ofta i Sickla, det är mitt favvoställe nummer ett när det gäller att fika och ha med barn. Bredvid coffeehouse ligger det ju ganska lägligt ett litet gratis lekland. För Tyra och Lukas räcker det ju att det är ett par andra äldre barn där så är deras dag gjord typ. Och mammorna kan dricka kaffe och snicksnacka utan att det är två små som är uttråkade och hänger i benen.

Hoppas ni alla har en bra torsdag, och kanske har ni, till skillnad från mig, börjat få lite fredagskänsla i kroppen. Hoppas den infinner sig även här snart när jag börjat inse att det är fredag imorron!



en glad Tyra bjuder på spex och fina miner


morbror Jerri; Tyra önskar sig en ny större TV från din fina Expert butik. Tack.

Kommentarer
Postat av: BC Expert SM Sundsvall

Skön smyg reklam alltid uppskattat :) Kan informera Tyra om att vi har 15% PÅ HELA sortimentet 20 & 21 Nov till ALLA Coop medlemar. / J

2010-11-11 @ 16:35:13
URL: http://expert.se
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Söta ni är! :)

Låter som ett bra ställe för både förälder och barn. :)



Ja, jag hoppas också på en ljus och vit adventmånad. :)

2010-11-11 @ 21:38:40
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0