snart 11 månader sen...

jag klämde ut Tyra, och nu börjar lite nya problem infinna sig i garderoben. Mina höfter börjar dra tillbaka sig lite, och det har försvunnit några kilon hippt som happt när jag ökade dosen levaxin för mitt sköldkörtelproblem. En sak med den "sjukdomen" som jag har i körteln, är att om man inte får rätt dos medicin så går kroppen och förbränningen ner på lågvarv, vilket jag märkt av under sommaren och hösten. Så nu är det skönt att ha en normal förbränning och ökad aptit igen. Och med ordentligt med bra mat i magen så brukar jag gå ner i vikt.

Många av mina jeans jag hade innan Tyra kommer jag fortfarande inte i, frågan är om jag nånsin kommer göra det, även om jag går ner mer i vikt så kommer ju höfterna sitta där de sitter. Alla byxor jag köpt efter graviditeten ramlar av mig. Jag kan ha de knäppta, och ändå dra av mig dem. Jag köpte nästan bara jeans och byxor med stretch efter graviditeten, känner inte för att lägga dyra pengar på fina jeans jag inte kan ha efter ett par månader. Finns ju byxor från innan jag blev gravid som jag kan ha, speciellt de med stretch i, men många har ju flera år på nacken nu, och måste bytas ut de med. Så idag blir det ett i-lands problem som ska lösas, nya byxor. Tyvärr så blir de ju lite av "mittemellan" byxor, risken är ju att höfterna drar ihop sig ännu mer snart och jag kan ha mina gamla byxor, men jag kan inte gå omkring i för stora byxor längre. Måste ju ha ordentliga kläder till mitt Ullareds äventyr om inte annat :)

Jag bjuder sällan på bilder av mig själv av nån anledning, blir bara så. 
dagens Linda i för stora byxor. Har blivit förtjust i långa linnen efter graviditeten, perfekt att man kan fortsätta ha linnen även på vintern tack vare koftor.


jag kan dra ner dessa utan att knäppa upp dem.  Kanske praktiskt vid akuta toabesök, men annars är det skit.


dagens Tyra i alldeles lagomt stora kläder, PoP strl 80

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Kul att man kan göra ågon glad så här i höstdeppet =)



Va kul för dig att du minskar i omfång. Tråkigt med kläderna bara. Att ligga mittemellan är inge kul.



När ska ni till Ulared?

2010-11-03 @ 16:28:43
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Stina Sandström MinBebis

Hej! Vill du maila mig så jag får din adress min bloggvän! :)

2010-11-03 @ 21:23:48
URL: http://www.minbebis.com/erbjudanden
Postat av: sara - mamma till wilda

Det blir nog kul ändå. Trots alla människor. Behåll lugnet bara. Det är ganska lätt att reta upp sig på folk. Ha gärna en frukt i väskan då det kan vara lång kö till fikaplatsen =)



Ser att minbebis har hört av sig. Spännande va?

2010-11-04 @ 07:51:34
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0