söndagsfika

Söndagsfika med morotskaka. De två barnen som vi hade vid bordet gav min hembakade kaka tummen upp, med råge. Det var så gott så tom smulorna var viktiga att tas om hans. Tur att Tyra har världens snällaste farmor och farfar som ser till att de två små utsvultna barnen fick lite extra morotskaka.

Idag har vi fikat mest hela dan känns det som, väldigt trevligt, en söndag helt i min smak. Söndagen har ju dessutom slutat på ett nästan perfekt sätt när jag klådde Markus (som jag alltid gör) i Buzz på PS3an. Vi hade tom ögonvittnen på att jag är den klart bästa på alla slags spel i den här familjen. Och en utomordentligt mycket bra vinnare också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0