turen på min sida

Känner att jag har flyt idag. Tyra sover till halv åtta, leker och är glad som en lärka hela förmiddagen så jag hinner igenom ett berg med tvätt, plocka ur diskmaskinen, flytta om och ordna i vårat nya badrumsskåp och lite annat smått och gott som hör till livet som hemmamamma. Hon åt dessutom bra med lunch, och somnade som en stock direkt efter så jag hinner med lite egen tid så jag kan svara på mail, kommentarer och annat som är svårt att hinna med ibland. Har sånnt flyt så jag ska tävla lite.

Just nu har minbebis.com en massa spännande tävlingar som man inte får missa, jag håller tummarna för att kanske kamma hem några fin fina vinster. Tur och flyt brukar ju hålla i sig några dar, så vem vet...


mammas lilla hjälpreda

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Söta lilla tvättvakten, Jag skulle oxå behöva en hjälpreda med tvätten för jag skjuter på det hela tiden ;)

det lät inte helt fel med den där doritos varianten heller... det ska testas nån dag :)

kram

2010-11-10 @ 14:53:22
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Elin

Snart kan hon hänga tvätten också, perfekta hjälpredan ;) Kul att se en del av shoppingen från ullared, man har ju hört så mycket om det så det är kul att se om det finns så mycket bra som alla säger! Jag tackar för tipset nedanför om Ellas kitchen också, jag har aldrig köpt dom förut men jag tror jag ska ge dom en chans, en halvtimmes underhållning är ju inte fel :)

2010-11-10 @ 16:23:40
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0