Tyra och Linda ger tummen upp...

för köpesmoothies! Tyra är vild och galen i Ellas Kitchen, vilket kan vara väldigt praktiskt. Speciellt när man är lite beroende av att hon kan få i sig något på egen hand. En sånn här smoothie sitter hon och och suger i sig under en ganska lång stund, hon njutningsäter helt enkelt. En stor smoothie dödade typ en halvtimme på tåget igår. Underbart. Jag ger dem även till henne när hon sitter i vagnen på tbanan eller bussen om magen kurrar och vi inte är framme. Nu när hon fått in knycket och inte spiller så ska jag nog lägga ut några i bilen. Hittills har jag haft majskrokar som muta om jag inte vill att hon ska somna i stolen eller om hon är lite hungrig eller grinig, men en krok går ju ner på en sekund, vilket är lite synd.


till sista slicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0