utmanad

Jag har fått en utmaning av Elin!


4 tv-program jag gillar:

  • Solsidan 
  • Dokumentärer
  • Gilmore Girls
  • Leila bakar, eller, ALLT med Leila.

 

4 saker jag har gjort idag;

  • umgåtts med min mamma
  • hälsat på släkt i Göteborg 
  • snussat på en 3 veckors bebis
  • åkt en massa bil

     

    4 saker jag längtar efter;

  • Markus 
  • komma i mina gamla jeans 
  • första sommaren i huset, eller sommaren rätt och slätt 
  • Julafton!

 

4 saker på önskelistan;

  • Drömvinsten på Lotto 
  • Hörnbadkar 
  • En helg på Yasuragin 
  • Evig lycka 

 

4 saker jag avskyr;

  • En massa måsten
  • Barn som far illa 
  • Oärlighet 
  • Orättvisor

 

4 saker jag tycker om;

  • Familj och vänner 
  • Att vara mamma
  • God mat, gärna i goda vänners lag
  • Fredagskänsla

 

4 saker jag har ätit idag;

  • Frukost 
  • Bananer
  • Morotskaka
  • Hemmagjord pizza

 

4 saker om mig själv;

  • Jag är hemmakär, trivs bäst hemma och bara gå och pula med nått, samtidigt som;
  • Jag älskar att resa och besöka nya platser, behöver inte vara långt, bara att få träffa nya människor och se nya saker är något som är viktigt för mig. 
  • Jag gillar att spela sällskapsspel, speciellt mot Markus. Vinner jämt.
  • Jag är fruktansvärt organisatorisk. Allt måste ligga på sin plats, helst. 

Jag skickar listan vidare och utmanar:

alla ni som känner att ni har tid över och också vill göra er egen lista!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas din önskelista slår in!:)

2010-11-08 @ 18:29:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Roligt att läsa din lista. :)

2010-11-08 @ 23:05:44
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0