årets julklapp?

glöm alla dyra Fisher Price, Playskool etc, Tyra har hittat sin favorit: Ekollon. Hon har länge fingrat på ekollon när hon varit i lekparken, men idag så bestämde hon sig för en speciell som hon gillade mest, och den släppte hon inte under hela förmiddagen, under några som helst omständigheter. Fick finta henne med att gunga för att kunna få ner henne i vagnen och sova utan att hon hade med sig sin nyvunna leksak.

Annars så har vi en lugn och skön lördag. När Markus kommer hem hoppas jag på en promenad i skogen, skulle göra gott. Och lite kantareller till middagen vore inte helt fel. Jag hade sånn otroligt tur att Tyra somnade precis när vi rullade in på infarten här hemma, vad man gör då? Dricker kaffe? Läser tidningen? Nä, inte om man är mig. Då passar man på och städar och plockar. Vilken lycka, jag hann tom svabba alla golv idag, så nu har vi ett nystädat hus lagom till lördagseftermiddan.




En trött Tyra som är nöjd efter att ha hittat ett alldeles speciellt ekollon i lekparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0