en bra helg....

kommer det att bli. Den har redan börjat bra för jag sitter och hör hur det bankas och sågas utanför fönstret, vilket innebär att det går framåt med vår altan :) Men idag så kommer min kompis, och Tyras gudmor, Lisa till Stockholm. Lisa bor i Chile, så det är inte sådär jätteofta som vi ser henne nuförtiden, men som tur är jobbar hon på ett svenskt företag så hon har lite resor nu och då hit hem, vilket är räddningen. I januari så gifter hon sig med sin stora kärlek där borta i Chile, mitt i den chilenska högsommaren. Underbart.

Ikväll samlar vi iallafall ihop kompisgänget och drar ut på ett riktigt jäkla galej, helkväll på stan. Lisa varken sover eller blir trött, hon är en mirakelmänniska, så en helkväll med henne kan sluta halv sex utanför Spyan, hemstapplandes från Stureplan. Man är ju ingen ungdom längre, det känner man ju när man går ut nuförtiden iallafall.

Sist Tyra och Lisa umgicks såg det ut såhär, Tyra var väl typ 6, eller kanske 8 veckor gammal...har ju hänt lite sen sist.


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Naw, va liten hon var =) Lika söt nu som då.

Hoppas du får dig en rejäl utekväll. Skulle jag oxå behöva tror jag

2010-10-16 @ 17:10:47
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: madde

så fina

2010-10-17 @ 16:45:11
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0