lite segt

lite segt här idag just nu. Tyra har sovit dåligt och snorat, så det är en lite trött mamma som har tagit sig an dagen. Vi har varit i stan och ätit lunch med några tjejkompisar, och en "in till stan resa" har förmågan att dränera mig. Så en trött mamma gånger tusen just nu. Men eftersom det regnar och regnar, och Tyra och jag har varit på språng hela dan, så kan vi unna oss att bara vara inne och hemma resten av eftermiddagen och kvällen. Åh, det är en sånn här dag som man önskar att man hade ett stort badkar, men det är på gång. Tålamod är ju tyvärr inte min starka sida. Men ifall vi hade haft det så hade jag inte suttit här och bloggat just nu, utan legat i badet med Tyra :)

Imorgon ska jag iväg på nått som jag borde gjort FÖRLÄNGESEN. Jag ska på sånn där barnlivräddningskurs som Röda Korset har. Jag har tänkt att gå i säkert ett år, men nu så blir det av. Den är två kvällar, så det verkar som att man går igenom ganska mycket saker. Jag behöver det iallafall, skulle även behöva uppdatera min livräddningskunskap vad gäller vuxna också, men jag börjar med barn. Nån som varit på en sånn här kurs? Jag återkommer med hur det var. Det ska iallafall bli jätteskoj.


snorig men nöjd ändå

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fy för snoriga små näsor. Här finns två små snoriga barn med...

Jag skulle också vilja gå på en första hjälpen utbildning. Men jag har missat dom gånger som det varit här. Måste försöka komma iväg nästa gång det är...

Kram

2010-10-19 @ 21:23:59
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fröken M

lilla sötnosen !! Hoppas hon krya på sig snart och slipper snora ! Imorgon hoppas vi på bättre väder, annars blir det just en sån innedag !! Inget inbokat betyder att jag inte går utanför dörren om det regnar ;)

kram

2010-10-19 @ 21:34:35
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0