min dotter, fotomodellen

Här sitter man och läser morgontidningen och dricker kaffe i lugn och ro, och vad får man inte se då, jo, Tyra som fotomodell:


visserligen så syns Tyras kompis Petter en aningen mer på bilden, men hon har fått med en arm och sidan på huvudet. Vilken grej, vilken fotomodell! Ok att det inte var i DN utan i Mitt I Tyresö, men ändå. Stort.

Tyra, hon är puts väck den här morgonen. Hon har suttit inne i sitt rum nu jättelänge och finurlar. För en stund sedan smög jag mig fram bakom henne, då satt hon och läste "babo pekar", nu låter det som att hon har hittat sina duplo bitar och en marracas. Skönt när hon klarar sig själv en stund. Även fast jag kommer alltid och stör efter ett tag, vill ju också vara med!





Kommentarer
Postat av: Natasha

va gulligt med Tyra o Petter, de två har varit på första sidan ett tag på öppna förskolans sida, det är liksom den första bilden man ser när man surfar dit :)

2010-10-14 @ 11:23:45
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0