ni trodde jag överdrev va?

när jag sa att Tyra gillar ankor. Det gjorde jag inte. Hennes glädje över nya ankorna försvann inte över natten, det fortsatte även dag. Tyra och ankorna har hängt halva dan tillsammans kan man säga. En anka i handen gör dagen bättre är Tyras motto.

Vi har fått upp lite tavlor här ikväll, men jag har en vägg som jag har ett problem med, tänkte se om nån av er har nått bra förslag. Lägger upp ett inlägg om det sen.

Imorron är det äntligen dags för underBARABARN och Hem och Villa mässorna. Blir en riktig tråkig dag för Tyra imorron, för vi hade tänkt att hinna med båda mässorna på samma dag! Speciellt Hem och Villa mässan ska bli kul att besöka nu när man faktiskt är i behov av lite tips och inspiration, en massa saker och projekt kvar i vår villa som måste lösas. Som den där väggen ni ska få se sen.


Tyra och ankan gungar i flygplansgungan.

Tyra och ankan vaknar upp från middagstuppluren. Båda på strålande humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0