Tänder

Tyra kan nu stoltsera med två nya tänder till sin samling, en uppe och en nere. De är helt igenom och håller på och växer upp. Minst tre till påväg. Så det kliar just nu ganska mycket i hennes mun. Jag köpte en grej från Tommee Tippie som jag tyckte var bra. Det är som två nappar, fast helt i gummi och med knottrigt material som gör att man klias ganska skönt med dem i munnen. Försökte få nån bra bild på Tyra med en sånn i munnen, men det va nästan helt omöjligt att få henne att sitta still ens en millisekund. Så bättre än såhär blir det inte.




Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

det var ju en rolig sak. Borde kanske testas här hemma till nästa omgång tänder =)

2010-10-05 @ 20:22:15
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Fröken M

Tack snälla ! Jag behöver alla röster jag kan få :)

Hoppas ni haft en mysig dag ! kram

2010-10-05 @ 20:34:19
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0