vilket underbar dag

Måndag, är inte det veckans tröttaste dag? Är inte det den morgonen när en kopp kaffe smakar som allra bäst. Trots att jag inte "jobbar" just nu utan är hemma med Tyra så uppskattar jag fortfarande en måndagsmorgon kaffe. Man blir liksom extra trött på måndagar, trots att jag går och lägger mig och går upp samma tid varje morgon.

Jag har dessutom vunnit ett presentkort på butiken Hjärtat Mitt hos annasara. Vilket sätt att starta en vecka på va! jag som ALDRIG vinner, jag ska köpa mig ett par trisslotter imorgon.

Kom ni ihåg att jag bloggade om att Tyra har en märklig förmåga att lyfta ena benet när hon står upp? Hon har börjat med det sittandes också. Hon ser så himla rolig ut. Men det är väl balansen hon tränar. Hon börjar få riktigt bra balans, och tar sig upp från sittande till stående mitt på golvet nu, och gillar att släppa möblerna och stå själv, men hon vill att man ser det och klappar åt henne. Nu ikväll har hon spatserat runt med sin far, och han har bara hållt i ena handen, så hon har bara haft stöd med en hand. Hon blir nästan lite mallig, ler och klappar åt sig själv. Men vem gillar inte beröm?

Annars så har Tyra inte haft sina bästa av dagar, svårt att komma till ro och somna, och väldigt rastlös när hon är vaken. Hon har varit ute och gått med sin gåvagn största delen av dagen, men varje gång det har tagit stopp så har det varit som att hela marken och världen under henne försvinner totalt. Hon klarar inga motgångar idag. Ska se om jag kan få upp ett video som jag gjorde förut på hur hon tacklar en motgång idag.




Tyra ser ut som en sittande kissande hund med ena benet uppe sådär. Och hon kan sitta så länge, jättelänge. Jättekonstigt.

Kommentarer
Postat av: Natasha

hihi, vad rolig hon är med sitt ben :)

2010-10-25 @ 21:42:25
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0