80-talet igen

kom ni ihåg att jag hittade några av mina gamla bebiskläder för ett tag sen? Iallafall, jag testade en av mina gamla klänningar på Tyra idag. Den var stor, svårt att säga vilken storlek eftersom det enda som framgick av en liten lapp i klänningen var att den var Made in Finland. Där ser man. Men om inte mitt minne helt sviktar så har jag sett den dr klänningen på ett julaftonskort, och då var väl jag typ 16 månader, så det är väl inte så konstigt om den är lite stor.


mockasiner hjärta kalasbyxor

Vi har fått en massa fina kläder från våra vänner som bor lite här och var i världen. Clemence från Paris som jag jobbat med i USA har skickat en jättefin tunika som det enligt lappen är för bebisar som är 18 månader, nu säger ju min erfarenhet mig att franska bebisar antingen är mycket mindre än svenska, eller så har dem tajtare kläder. Den passar iallafall nu, jättesöt liten fransk tunika!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

ÄLSKAR den röda tunikan!!

2010-09-14 @ 09:42:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0