bild bonaanza

fick paketet med Me&i kläder idag, helt över förväntan. Underbara färger och kvalitén och materialet är superskönt. Provade mössan på Tyra, hon tyckte väl det var sådär med mössa inomhus, svårt nog att få henne att ha den på utomhus. Bjuppar på en massa bilder av varierande kvalité.



ser ni vilken fin bok hon har? Den är handbroderad i Laos, står på engelska och lao, fick den av en kompis som varit där. Den hade tagit två dagar att göra för hon som gjorde boken. Jättefina färger är det iallafall, en bra nattbok tycker Tyra, och vi räknar med att hon är flytande i både engleska och lao sen när hon läst den ett par gånger.

Jag försöker att inte vara alltför privat i min blogg, jag sorterar ganska noga vad som får vara med och inte, och det mesta av vårt liv får ni sällan reda på. Men om man nu ska gå på det lite mer personliga och privata så måste jag avslöja att vi har en underbar känsla här hemma just nu i magen. Vi har sålt vår lägenhet till det priset vi ville, något vi kämpat med ganska länge. Det har varit en ganska jobbig tid för oss, och vi har inte ens firat än med bubbel att vi flyttat in i vårt nya hus. Man har liksom inget att fira när man har något som ligger över en. Men nu är det löst, och köparna flyttar in redan nästa vecka. Ett drömscenario för oss. Nu kan vi antligen blicka framåt och ta tag i alla projekt som vi inte velat börja på förrän det här är klart. Prio ett är altan, gräsmatta och häck runt huset. Sedan blir det nog vårt sovrum som ska få sig ett uppsving med en ny stoooooooor säng. Ett hörnbadkar ska inhandlas också så vi kan mysa tillsammans i varmt bad under de kalla vintermånaderna. Allt ordnar sig alltid som min kloka livskamrat alltid säger.

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag kan verkligen rekommendera det badkaret vi har om man vill ha ett badkar utan bubbel och som inte är i plast. Fast om jag inte missminner mig finns det nog med bubbel också.. Vi ryms hela familjen utan problem.. =D Skönt att det löst sig för er, nu får ni passa på att fira..

2010-09-21 @ 21:15:02
URL: http://fragment16.blogspot.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Ullared så klart hahaha Säg något man inte hittar där? De fanns i olika färger och lukter. Denna luktar jordgubb

2010-09-22 @ 09:09:34
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag hade mer än gärna tagit emot en biljett, men tyvärr kan jag inte åka upp. Ska till stockholm denna helg och det är ju inte direkt gratis att flyga =(

2010-09-22 @ 09:18:09
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0