mama said there be days like this......



Tyra har väl inte varit på nått jättestrålande humör idag. Började bra med babysim, men hon var väl inte sådär jätteimponerad att avsluta dagen med att åka och handla med mamma och pappa. Inte ens en promenad till lekparken kunde få fram ett leende. Tyra har varit lite trött idag, så det är väl nått som spökar. Jag skyller alltid på tänderna som verkar komma i nån slags ständig strid ström, så jag skyller väl på det idag också.

Men så fick vi syn på en katt, och vipps så var det glada humöret tillbaka. Sen satt hon och pratade och pekade och skrattade resten av vägen. Ibland är det så lite som behövs....


Kommentarer
Postat av: Fröken M

klart det är betydligt roligare att bada än att handla ;) Söt är hon i alla fall ! kram

2010-09-30 @ 20:35:06
URL: http://frokenmela.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Wilda älskar oxå djur. Hon släpper allt när en katt el hund kommer i närheten

2010-10-01 @ 07:55:36
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Elin

Hej! Vad fin hon är din lilla Tyra! Jag halkade in på din blogg av en slump för någon månad sen och har fortsatt läsa då min dotter Alva är nästan lika gammal som Tyra. Jag har fått en del tips genom din blogg bla angående barnmat, och när jag såg ett klipp hur Tyra gillade musik så var jag genast tvungen att införskaffa några barnskivor till Alva :) Tänkte bara tacka för en bra och inspirerande blogg! Mvh Elin

2010-10-01 @ 09:04:41
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0