tofflor

en kompis berättade idag att hon varit på Gröna Villan och gjort otroligt bra fynd till sin lille pöjk. För er som inte vet så är Gröna Villan ett hus fyllt med secondhand kläder och begagnade leksaker, möbler etc söder om Stockholm. Jag har aldrig lyckats ta mig dit själv, men det ska bli ändring på det. Enligt de vänner som varit där så säljs det bara fräscha kläder och leksaker, det är inget skräp. Min kompis kom över åkpåse, vinteroverall, vinterfodrade stövlar och tofflor till riktiga fyndpriser, och enligt henne själv, så var det mesta i nästan nyskick.

Just tofflorna tyckte jag var en sån bra idé, skönt att ha på fötterna för de små när man är ute på kyliga promenader med vagnen och bara vill mysa i vinteråkpåse. Och då kom jag ju på att jag faktiskt vann ett par toffliknande saker från Vincent Shoestore i vintras, i strl 20, perfekt! Jag hade bara glömt bort dem nu i flytten och allt. Jag kom ihåg att jag tänkte när jag vann dem att dem blir perfekt i höst/vinter för Tyra att ha på fötterna de ggr man inte behöver ha just skor på sig.

Modellen själv på nedanstående foton var på en osedvanligt dåligt kvällshumör, trots att hon fick makaroner som nästan badade i smör till middag. Tyra har varit trött hela dan, hon har blivit avbruten i sömnen av dumma föräldrar och det har hängt med ända tills nu när hon somnade för natten.


Kommentarer
Postat av: Natasha

tofflorna ser jättemysiga ut. Det finns en charm med kylan också, att man kan bylsa på sig massa varma kläder och mysa :)

bra tips om begagnade barnkläder/saker, värt att kolla in.

Ha en trevlig helg!

kram Natasha o Douglas

2010-09-03 @ 10:08:43
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0