tupperware tant

jag kommer ju bli en sådan där Tupperware tant om några år, jag lovar! jag går ju redan och längtar efter att få gå på Tupperware partyn för jag behöver plastburkar.

iallafall, jag var som sagt på lanseringen av Cecilia Blankens samarbete med me&i, jag ska ha några av sakerna, dem var liksom självklara. Man måste ju bli kontaktad av säljare för att beställa kläderna, dem har ju ingen webshop, så jag har en säljare som jag ska beställa genom här i Tyresö, men som även kan ordna en träff på tisdag om det är fler som vill beställa och titta på kläderna? Jag har inte bestämt mig ännu, beror på om det finns nått intresse, annars beställer jag bara till mig själv via henne. Men hojta till om du bor i Stockholmsområdet, är intresserad av kläderna och vill komma på tisdag. Det blir vid 12 tiden isåfall som säljaren kan komma förbi med kläderna, hon tar med sig hela kollektionen, inte bara blankens kläderna. Anledningen till kort varsel är för att dem just nu reserverar sig mot att det kan bli slutsålt, snabbt. Det är visst jätte jätte många som försöker få in me&i träffar just nu för att beställa kläderna. Kan du inte komma men vill beställa genom mig och slippa kontakta säljare själv så säg till.

kolla in kollektionen och hojta till snabbt så jag kan bestämma mig för hur jag ska göra med träffen

Kommentarer
Postat av: Sara

LAddad?

2010-09-10 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0